ZŁOTA 44 wkracza na rynki międzynarodowe

Ruszyła międzynarodowa kampania sprzedażowa ZŁOTEJ 44 – jednego z najwyższych i najbardziej luksusowych wieżowców mieszkalnych w Europie. Promocja warszawskiego wysokościowca odbędzie się w USA, Europie i na Bliskim Wschodzie. Agentem odpowiedzialnym za doradztwo i sprzedaż apartamentów na rynkach międzynarodowych jest Savills International, natomiast w Polsce strategicznym partnerem w tym zakresie jest Poland Sotheby’s International Realty.

Obsypany nagrodami, luksusowy wieżowiec

ZŁOTA 44 zaprojektowana przez światowej sławy architekta, Daniela Libeskinda to wyjątkowy w skali Europy budynek apartamentowy oferujący niedostępne dotąd w Polsce jakość i styl życia. Potwierdza to m.in. wynik International Property Awards 2015-2016, – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży nieruchomości na świecie – w którym ZŁOTA 44 zdobyła nagrody aż w czterech kategoriach: dla najlepszego budynku mieszkalnego w Polsce, najlepszych apartamentów w Polsce, najlepszego wieżowca mieszkalnego oraz najbardziej ekskluzywnego designu wnętrz. Budynek otrzymał także nominację do kolejnych trzech nagród w kategorii europejskiej. Nagrody, przyznane przez zespół 70 ekspertów z całego świata, potwierdzają wyjątkowy charakter wysokościowca i plasują ZŁOTĄ 44 w gronie najlepszych europejskich inwestycji. Przyszli mieszkańcy wieżowca będą mogli cieszyć się prestiżem i komfortem życia m.in. dzięki awangardowej architekturze, najwyższym standardom wykończenia wnętrz, wyjątkowej ilości i jakości udogodnień, spektakularnym widokom oraz innowacyjnym, ekologicznym rozwiązaniom.

Wobec potencjału budynku nie pozostają obojętne także  zagraniczne redakcje tak prestiżowych pism jak Monocle, czy The Sunday Times, przedstawiając ZŁOTĄ 44 w ciągu ostatnich kilku tygodni jako jeden z najciekawszych projektów w Warszawie zarówno pod względem dobrej inwestycji jak i fascynującego miejsca do życia. – Warszawa to szybko rozwijająca się metropolia, a Polska jest szóstą gospodarką Europy. Dlatego kupno apartamentu na ZŁOTEJ 44 jest dobrą inwestycją zarówno pod względem ceny, jak i potencjalnego zysku. Średnia stopa zwrotu z wynajmu wysokiej jakości apartamentu w Warszawie wynosi obecnie 7,5%, zatem z punktu widzenia międzynarodowych inwestorów jest to bardzo obiecująca opcja pomnażania kapitału – mówi Charles Weston Baker, dyrektor londyńskiego biura Savills International.

Atrakcyjna inwestycja

W związku z rosnącym zainteresowaniem zagranicznych inwestorów ZŁOTĄ 44, BBI Development S.A. i Amstar uruchomili międzynarodową kampanię sprzedażową. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów szukających najwyższej klasy apartamentów, stających w szeregu z najlepszymi rezydencjami w całej Europie, jednak znaczenie korzystniejszych cenowo i przynoszących potencjalnie wyższe zyski, przedstawiają najlepszą ofertę inwestycyjną na rynku luksusowych nieruchomości w Polsce. Dodatkowo nabywcy mieszkający poza Warszawą i Polską będą mogli skorzystać z usług firmy Mzuri –  lidera polskiego rynku w zakresie zarządzania nieruchomością w imieniu właściciela. Mzuri jako wyłączny partner Złotej 44 będzie kompleksowo wyręczać właścicieli w czynnościach związanych z codziennym zarządzaniem apartamentem czy zarządzać procesem najmu.

– ZŁOTA 44 cieszy się obecnie dużym zainteresowaniem ze strony zarówno polskich, jak i zagranicznych nabywców. Oceniamy, że około 70% apartamentów stanie się własnością klientów z Polski, natomiast reszta zostanie zakupiona przez klientów z zagranicy. W Warszawie za luksusowy apartament wykończony według najwyższych światowych standardów zapłacimy znacznie mniej niż w krajach zachodnich. Jak wynika z danych REAS, jest tu 8 razy taniej niż w Londynie, 3 razy taniej niż w Paryżu i 2 razy taniej niż w Moskwie. Czyni to ZŁOTĄ 44 bardzo atrakcyjną inwestycją – mówi Michał Skotnicki, Prezes BBI Development S.A.

Za sprzedaż i promocję apartamentów w ZŁOTEJ 44 odpowiada teraz silna grupa ekspertów. Na rynkach międzynarodowych Amstar i BBI Development S.A. będą współpracować z Savills International, światowym doradcą na rynku nieruchomości, oferującym szeroki zakres specjalistycznych usług m.in. z zakresu zarządzania i prowadzenia transakcji. Z kolei za promocję i sprzedaż apartamentów w Polsce odpowiadają biuro sprzedaży ZŁOTA 44 wspierane przez jedną z najbardziej renomowanych agencji na świecie zajmującej się luksusowymi nieruchomościami – Poland Sotheby’s International Realty.

Pierwsi klienci odbiorą najwyższej klasy apartamenty w Polsce już pod koniec 2016 roku.